بلاگرها و حضور آنلاین آنها در شهرهای ایران2020-11-17

بلاگر چیست؟ معرفی انواع بلاگر و درآمد آنها در ایران

بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. تبلیغات با بلاگرها می‌تواند برای کسب‌وکارهای مختلف بسیار موثر باشد. این نوع تبلیغات به‌ویژه برای صنایعی مفید است که به ارتباط مستقیم و تاثیرگذاری روی مخاطبان خاص نیاز دارند.

امیر تتلو یکی دیگر از جنجالی ترین افرادی است که در فضای مجازی کار می کند و در حال حاضر در کشور ترکیه ساکن است. او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند. «مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک می‌گذارد. تبلیغ آموزش زبان فرانسه برای موسسات آموزشی در این صفحه پرمخاطب بسیار اثربخش است. «والو لند» بلاگری در زمینه دکوراسیون و مشاور چیدمان منزل است که با ایده‌های خلاقانه خود حدود ۵۲۵ هزار فالوور را جذب کرده است.

آن‌ها ممکن است درباره تکنیک‌ها، تمرینات، تاکتیک‌ها و حتی تجربیات شخصی در زمینه ورزشی نوشته و ویدیوهایی تولید کنند. بلاگران ورزشی می‌توانند به مخاطبان خود انگیزه دهنده باشند و آن‌ها را به فعالیت و ورزش تشویق کنند. این گونه بلاگران معمولاً جزء جامعه‌ای پرانرژی از علاقه‌مندان به ورزش هستند. که تلاش می‌کنند اطلاعات و تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن به دیگران منتقل کنند. این تنوع انگیزه‌های متفاوتی را برای ورود به دنیای بلاگری ایجاد می‌کند و به جامعه مجازی ایران غنای فرهنگی و اطلاعاتی می‌آورد. در این مقاله، می‌خواهیم به نگاهی گسترده به انواع بلاگران در ایران بپردازیم و نقش‌های گوناگون آن‌ها در ارتقاء محتوای فارسی در فضای مجازی را مورد بررسی قرار دهیم.

درآمد

{
    {
  • در پلتفرم تبلیغات جریان می‌توانید لیست بلاگرهای معروف ایرانی به همراه تعرفه آن‌ها را به‌صورت رایگان مشاهده کنید.
  • |}
  • البته گفتنی است سامیار یکی از این دوقلوهای بامزه به بیماری تترالوژی (یک نوع بیماری قلبی) مبتلا بود و همین موضوع مدتی در فضای مجازی، ترند بود.
  • {
  • نوشته‌های او درباره سینما و تلویزیون، معرفی کتاب، پزشکی و عکاسی هم خواندنی هستند.
  • |}
  • پویان مختاری نیز کسی است که خیلی زود فعالیت خود را در زمینه سایت‌ های شرط بندی آغاز کرد و با جدیت تمام به این موضوع می پردازد.
  • {
  • محصولات طبیعی و ارگانیک و خدمات سلامتی مثل آب گرم و آب‌درمانی می‌توانند از تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی نهایت استفاده را ببرند.
  • |}
  • گفته می شود که این سلبریتی یکی از اعضای تیم مشهور مد آرت می باشد.
|}

شیوا هوماین بلاگر با بیش از ۴۰۰ هزار فالوور به معرفی تجربیات خود در آشپزی و مدیریت خانه می‌پردازد. او با ارائه ایده‌های خلاقانه و کاربردی، مخاطبان زیادی را جذب کرده است. این پیج برای تبلیغ لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خدمات مرتبط با خانه‌داری، عملکرد مناسبی دارد.

{
    {
  • البته جالب است بدانید که علاوه بر اینستاگرام؛ سینا عزتی در تلگرام یک چنل برای تسهیل در استفاده محتواها نیز تأسیس کرده، که تعداد ممبرهای آن بسیار زیاد است.
  • |}
  • شما می‌توانید با خرید بلیط پرواز از جاذبه‌هایی که در مستندها معرفی می‌شود دیدن کنید.
  • مدت کوتاهی نیز در یکی از ایالت‌های آمریکا سکونت داشتند؛ اما پس از گذشت چند وقت به ترکیه مهاجرت کردند و اکنون ساکن این کشور هستند.
  • {
  • جواد قارایی را خیلی‌ از بینندگان شبکه‌های تلویزیونی سیما می‌شناسد.
  • |}{
  • اگر به صفحه او در اینستاگرام سری بزنید، ویدئوهای آموزشی او را خواهید دید.
  • |}
  • جریان با ارائه لیست بلاگرهای معروف ایرانی به‌همراه تعرفه آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت، بهترین بلاگرها را برای تبلیغات خود انتخاب کنید و نتایج بسیار مطلوبی به‌دست آورید.
|}

تخصص، تعامل با مخاطب و تولید محتوای اصیل از ویژگی‌های این بلاگرها است. شعار او در کل دوران بلاگری‌اش (خوشی‌ها می‌توانند تکراری باشند) بوده؛ و تاکنون با انتشار نزدیک به ۴۵۸ پست یک میلیون دنبال‌کننده دارد. شبنم در سال ۱۴۰۱، با دعوت طرف‌دارانش به کارهای خیر؛ توانست بسیاری از مشکلات افراد نیازمند را حل کند. او از طریق اینستاگرام نیز از مردم برای جمع‌آوری هزینه درمان کودکان معلول و بی‌بضاعت درخواست کمک می‌کرد؛ که همین موضوع سبب شد بسیاری از مخاطبان این کار او را کلاه برداری تلقی کنند.

اما بعدها او تصمیم گرفت که به جای فعالیت در عرصه تلویزیون به عنوان بلاگر ادامه فعالیت دهد. البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند. «کمند» با دستور پخت‌های ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان می‌پردازد. او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبال‌کننده به دست آورده است.

یکی دیگر از بلاگر های معروف ایرانی مرد که ویدئوهای آموزشی ورزشی تولید می‌کند، پیمان رجبی است. این ورزشکار متولد بوشهر ابتدا در رشته دو و میدانی فعالیت می‌کرد اما بعدها وارد رشته بدن‌سازی شد. او برای کسب درآمد کلاس‌های ورزشی خصوصی و گروهی برگزار می‌کند، به بدن‌سازان مشاوره می‌دهد و مکمل‌های بدن‌سازی را تبلیغ می‌کند. امروزه بلاگری به یک شغل و فرصت درآمدزایی تبدیل شده است که در ایران نیز تعداد زیادی از افراد به آن روی آورده‌اند. این فرصت جذاب به افراد امکان می‌دهد تا با ایجاد محتواهای خلاقانه و مفید در فضای مجازی به درآمد بپردازند.

لیست بلاگر ها و اینفلوئنسرهای ایرانی در اینستاگرام

  • آژانس ادوایس به شما کمک می‌کند تا با صرف کمترین هزینه برند خود را معرفی کنید.
  • {
  • اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند.
  • |}{
  • در این مقاله، می‌خواهیم به نگاهی گسترده به انواع بلاگران در ایران بپردازیم و نقش‌های گوناگون آن‌ها در ارتقاء محتوای فارسی در فضای مجازی را مورد بررسی قرار دهیم.
  • |}{
  • یکی از وبلاگ هایی است که در زمینه فیلم کار می کند و علاقمندان به سینما و تلویزیون می توانند به این وبلاگ سر بزنند و در مورد مسائل مورد علاقه خود اطلاعات مفیدی کسب کنند.
  • |}
  • بنابراین آن ها به خصوص کسانی که در داخل ایران فعالیت دارند باید تابع این قوانین باشند و در صورتی که بر خلاف موازین قانونی عمل کنند با ادامه فعالیت آن ها برخورد می‌ شود.
  • گفته می شود که او برای هر تبلیغی که در صفحه خود منتشر می کند ده میلیون تومان دریافت می کند.

اما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از موفق ترین و معروف ترین بلاگرهای ایرانی را معرفی کنیم. اهورا نیازی یکی از فعال‌ترین افراد در حوزه تکنولوژی است که در لیست اینفلوئنسر های ایرانی مرد قرار می‌گیرد. او تاکنون با برندهایی مانند گجت نیوز، دیجی کالا، آپارات و فیلیمو همکاری داشته است. در برخی از موارد نیز مطالبی را در رابطه با تجربیات واقعی خود به اشتراک می ‌گذارد. با این حال می ‌توان گفت که او یک بلاگر موفق ایرانی است که به خوبی توانسته نظر کاربران شبکه ‌های اجتماعی را به خود جلب کند و در حال حاضر هزاران نفر دنبال کننده دارد.

{

بیوتی بلاگر های معروف ایرانی

|}

البته گفتنی است سامیار یکی از این دوقلوهای بامزه به بیماری تترالوژی (یک نوع بیماری قلبی) مبتلا بود و همین موضوع مدتی در فضای مجازی، ترند بود. او معمولاً اتفاقات روزمره‌ی زندگی‌اش را همراه با دل‌نوشته‌های جذاب، در قالب پست یا استوری منتشر می‌کند. سوگل معتقد است در بحث تبلیغات باید حساسیت زیادی به خرج داد؛ چرا که ممکن است برخی از مخاطبان، شما را به‌عنوان الگوی خود قرار دهند، طبق گفته‌ی شما محصول را تهیه کنند و راضی نباشند. پس اگر با چشم‌ و گوش‌ بسته، دست به تبلیغ هر محصولی بزنید، کم‌کم از اعتماد طرف‌داران به شما کاسته می‌شود.

شما می‌توانید به کمک آژانس دیجیتال مارکتینگ ادوایس در کمترین زمان ممکن فروش محصولات خود را تا چند برابر افزایش دهید. در اینفلوئنسر مارکتینگ بلاگرهای محبوب، در ازای دریافت پول یا خدمات، محصولات برند را به طور مستقیم یا غیر مستقیم تبلیغ می‌کنند و باعث افزایش فروش آن برند می‌شوند. او از سال 1393 فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و اکنون به یکی از محبوب ترین کمدین‌ها تبدیل شده است که درامد میلیونی از تبلیغات در اینستاگرام دارند.

او ایران‌گرد و جهان‌گردی ایرانی است که خاطرات تصویری سفرهایش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد. شادی گنجی این روزها درباره فرهنگ و آداب‌ورسوم اقوام ایرانی مطلب می‌نویسد و برای علاقه‌مندان به باستان‌شناسی دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند. یکی از قدیمی‌ترین بیوتی بلاگر های ایرانی صدف مسائلی یا همان صدف بیوتی است. او در رشته شیمی تحصیل کرده و طبق گفته خودش، آرایشگری را از ویدئوهای آموزشی یوتیوبرها در یوتیوب آموخته است. برای موفقیت، شناختن رقبا و تجزیه و تحلیل محتوای آن‌ها بسیار مهم است. با بررسی بلاگران مشابه در حوزه‌ی شما می‌توانید از تجربیات آن‌ها استفاده کنید و بهترین روش‌ها را در نظر بگیرید.

یک بلاگر می‌تواند در زمینه‌های مختلف فعالیت داشته باشد اما یکی از تخصصی‌ترین و جذاب‌ترین شاخه‌های آن، فعالیت در عرصه تکنولوژی بلاگر یا کدنویسی دیجیتالی است. شمال کشور به‌عنوان مقصد محبوب طبیعت‌گردان و ماجراجویان، بازاری فوق‌العاده برای فروش لوازم ورزشی و کمپینگ مانند چادر، تجهیزات کوهنوردی و کوله‌پشتی است. تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی فعال در سفر و طبیعت‌گردی تاثیر زیادی بر فروش این محصولات دارد. تینامور یکی دیگر از محبوب‌ترین اینفلوئنسر های زن ایرانی است که با ساختن کلیپ‌های طنز توجه بسیاری از کاربران اینستاگرام را به خود جلب کرده است. محسن ایزی یکی از کمدین‌های محبوب در اینستاگرام است که شروع فعالیت او به سال 95 برمی‌گردد.

ترکیب طرز فکر مناسب با یادگیری مهارت‌های کاربردی، معجزه می‌کند و شما را با موتور بسیار قدرتمندی به سمت اهدافتان به حرکت درمی‌آورد. تمام آموزش‌های وبسایت 5درصدی‌ها با تکیه بر همین موضوعات طراحی شده تا بتواند حداکثر بازدهی را برای شما به همراه داشته یاشد. در این وبسایت، شما کاربردی‌ترین آموزش‌ها را در حوزه کسب و کار، بازاریابی و فروش، مهارت‌های مدیریتی، توسعه فردی و … دریافت خواهید کرد.

بسیاری از کسانی که به فناوری علاقه دارند، جادی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام دنبال می‌کنند. او علاوه‌بر فعالیت در سایتش به‌نام «کیبرد آزاد»، پادکست «رادیوگیک» را هم اداره می‌کند. ویدئوهای آموزش برنامه‌نویسی او نیز در سایت‌های آموزشی مخاطبان بسیاری دارند. نام او معمولا در صدر فهرست بلاگرهای ایرانی در حوزه فناوری قرار دارد. جریان با ارائه لیست بلاگرهای معروف ایرانی به‌همراه تعرفه آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت، بهترین بلاگرها را برای تبلیغات خود انتخاب کنید و نتایج بسیار مطلوبی به‌دست آورید. بلاگرها جدیدترین افرادی هستند که می توان آنها را در دسته سلبریتی ها جای داد.

یکی دیگر از بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی است که در این زمینه کار می کند و توانسته با رنگ و استایل خاص خودش جادویی را انجام دهد که دیگران را حیران کند. او در مسابقات میکاپ آرتیست کوسموپولیتان شرکت کرد و مقام نخست این مسابقات را دریافت کرد. رشته بیوتی و لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله رشته هایی می باشد که طرفداران زیادی دارد. حتما شما نیز در این زمینه اطلاعاتی دارید اما اجازه دهید برخی از معروف ترین افرادی که در این زمینه کار می کنند را به شما معرفی کنیم.

«صبا مرشدی» با داشتن حدود ۱ میلیون فالوور، بلاگری پرطرفدار است که لحظات صمیمی زندگی خانوادگی خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. محصولات مربوط به خانه و خانواده در فضای گرم پیج این بلاگر بهتر معرفی می‌شوند. یکی از جوان‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی؛ که توانسته در مدت کوتاه فعالیتش علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود بکشاند. سپهر زمانی از سال ۱۳۹۷ در شرکت ایران، یک برنامه‌نویس ساده بود و توانست با سن کمش دو پروژه موفق را به نام خود ثبت کند.

از جمله روابط، خانواده، کار، سفرها، یادگیری و تجربیات مسیر شخصی خود. این اشخاص توانایی ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبان خود و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های ارزشمند در مواجهه با چالش‌های زندگی روزمره را دارند. همان‌طور که اشاره کردیم؛ تکنولوژی بلاگرها اشخاصی هستند که پیرامون اخبار تکنولوژی، آموزش و.. آیدا یوسفیبلاگر سبک زندگی و سفر است و با بیش از ۵۴ هزار فالوور، محتوایی درباره معرفی کافه‌ها و اقامتگاه‌های محلی تولید می‌کند. با داشتن تعامل مناسب با دنبال کنندگان، این پیج برای تبلیغ خدمات گردشگری و خوراکی‌ها، گزینه‌ای مناسب است. مژده لایف«مژده لایف» از بلاگرهای معروف رشت و گیلان است و با بیش از ۱۷۰ هزار فالوور، فرهنگ بومی و سبک زندگی گیلانی را به تصویر می‌کشد.

جواد قارایی را خیلی‌ از بینندگان شبکه‌های تلویزیونی سیما می‌شناسد. در تیرماه امسال بود که مهدی شجاری با انتشار یک ویدئوی جنجالی با عنوان “مرگ خاموش اینترنت در ایران“ همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد. هدف او انتقاد از طرح ملی صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی بود.

{
  • مد و فشن، سفر، غذا، تکنولوژی و زیبایی از جمله موضوعات محبوب هستند.
  • {
  • او در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای عمل کرده و لاین های محصولات زیبایی او (مثل مژه مصنوعی، محصولات مراقبت از مو و…) بسیار موفق بوده اند.
  • |}
  • حتی اینترنت در تمام ابعاد زندگی شخصی و کاری هر فرد رسوخ کرده؛ که این نشانه‌ی اهمیت دانش تکنولوژی و دنیای دیجیتال است.
  • {
  • مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است.
  • |}{
  • مهدی در تمامی این ۵ هزار پست به طور کامل فقط مطالب مفید و کارآمد دنیای دیجیتال و تکنولوژی را به کاربران آموزش داده است.
  • |}
  • اما از میان این افراد، تنها چند نفر هستند که در کار خود بسیار حرفه ای عمل کرده و کاملا شناخته شده هستند.
|}

ویدئوهای طنز سرنا در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب جزو پرمخاطب‌ترین ویدئوهای طنز ایرانی محسوب می‌شوند. خیلی از بلاگر های معروف ایرانی طنز و کمدی را مبنای کارشان قرار می‌دهند. او که در رشته سینما تحصیل کرده است، کار خود را با نویسندگی در انیمیشن‌های مشهور «دیرین دیرین» و بازیگری تئاتر شروع کرد. او به‌واسطه ویدئوهای بامزه‌ای که با لهجه شیرین مشهدی در اینستاگرام منتشر می‌کرد، شهرت یافت. جواد خواجوی در سریال‌های مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

در اواخر سال ۱۳۹۹ بود که احمد معین همسر شبنم، خبر از مهاجرت آنها به خارج از کشور داد. چرا که همسرش متهم به جرائمی همچون فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام، اشاعه فساد و فحشا، جریحه‌دار کردن عفت عمومی و همچنین انتشار محتوای مبتذل و مستهجن شده بود. معمولا افرادی که به شهرت و ثروت می رسند دوست دارند تا خاص باشند و بهترین وسایل و امکانات را برای خود تهیه کنند. البته از آنجایی که این افراد در جلوی چشم دیگران قرار دارد، سعی می کنند تا بهترین ها را برای خود برگزینند و به همین خاطر خانه های آنها در بهترین مناطق شهر می باشند. همچنین از لحاظ دکوری هم آنها سعی می کنند تا مدرن ترین سبک های روز دنیا را در داخل خانه خود به کار ببرند و از این لحاظ هم بروز باشند. علاوه بر  آن از بهترین مارک و تجهیزات نیز استفاده می کنند و راحت باشند.

پلتفرم‌هایی مانند جریان، فرایند همکاری برندها با بلاگرها را آسان و هوشمند کرده‌اند. جریان پلتفرم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است که برندها را به بلاگرها و اینفلوئنسرهای مناسب متصل می‌کند. بلاگری، یک پدیده جذاب و پر از امکانات در دنیای امروزه است که به سرعت در ایران جا افتاده و افراد زیادی به آن روی آورده‌اند. از تخصص‌های علمی و فنی تا موضوعات هنری، ورزشی یا حتی زندگی روزمره، بلاگران به صورت فعال در حوضه‌های گوناگون محتوا ایجاد می‌کنند و جمعیت زیادی از مخاطبان خود را جذب می‌کنند.

  • حمید فدایی همسر الناز گلرخ هم هست و این روزها از طریق عکاسی و تبلیغ برندهای مختلف کسب درآمد می‌کند.
  • سوگل شاکری جزو محبوب‌ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام است که در حوزه سبک زندگی فعالیت می‌کند.
  • {
  • در ادامه این مقاله با تعدادی بلاگرهای معروف ایرانی آشنا خواهید شد.
  • |}{
  • محتوای او توجه مناسبی را به زیبایی، پوشاک و جزئیات سبک زندگی جلب کرده است.
  • |}{
  • اغلب، یک بلاگر لایف‌استایل ماجراهای زندگی خودش را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد؛ بنابراین می‌بایستی محتوایی که تولید می‌کند، درخور خواسته‌های کاربران باشد.
  • |}
  • همان‌طور که اشاره کردیم؛ تکنولوژی بلاگرها اشخاصی هستند که پیرامون اخبار تکنولوژی، آموزش و..

آیا شما هم به دنبال هیجان و آشنا شدن با دنیای جادویی تکنولوژی هستید؟ حتماً سری به صفحات مجازی تکنولوژی بلاگرها بزنید. این افراد می‌توانند در زمینه‌های گوناگونی همچون اخبار جدید دنیای تکنولوژی، تلفن‌های همراه، کامپیوترها و وبلاگ‌های مرتبط به شما اطلاعات ارزشمندی بدهند. رشت شکمو«رشت شکمو»، با بیش از ۱۰۳ هزار فالوور، محتوایی سرگرم‌کننده و طنزآمیز درباره غذاها و رستوران‌ها تولید می‌کند. مخاطبان این پیج به نقدها و معرفی‌های خلاقانه او اعتماد دارند، بنابراین برای تبلیغ رستوران‌ها و خوراکی‌های خاص انتخابی عالی محسوب می‌شود. در ادامه با برخی از بلاگرهای معروف رشت و سایر شهرهای شمالی آشنا می‌شویم. بعد از ثبت‌نام رایگان در پنل جریان به لیست تمامی بلاگرها در حوزه‌ها و شهرهای مختلف دسترسی خواهید داشت.

او اکنون ۳۰ سال دارد، ساکن تهران است و با انتشار حدود ۱۱۳۶ پست نزدیک به ۱۲۶ هزار نفر دنبال‌کننده دارد. بانوی تستر ایرانی است که توانسته با با مراجعه به رستوران های سطح کشور و تست و تبلیغات غذاهای آنها به شهرت برسد. او در این کار بسیار حرفه ای است و فقط کافیست که یک بار کلیپ تبلیغی او را ببینید. طوری غذاها را توضیح و توصیف می کند که اگر سیر باشید در همان لحظه دوباره احساس گرسنگی می کنید و دهنتان آب میوفتد. در یک کلیپ کله پاچه را چنان توضیح داد که دخترهای دیگر هم عاشق خوردنش شدند. با رعایت این نکات، می‌توانید بلاگرهای تهرانی مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید و نتیجه بهتری از کمپین‌های خود بگیرید.

    {
  • به‌طور خلاصه، تبلیغات اینفلوئنسری در اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات در سوشال مدیا است که به‌صورت انتشار تبلیغ توسط اینفلوئنسر انجام می‌شود.
  • |}{
  • هدف او انتقاد از طرح ملی صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی بود.
  • |}
  • برندهای کودک‌محور می‌توانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.
  • اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیج‌هایشان بیشتر به این گروه توجه دارند.
  • {
  • البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند.
  • |}
  • از معروف‌ترین و موفق‌ترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی؛ که فعالیت رسمی خود را تقریباً پنج سال پیش آغاز کرد.

ثریا روحانی مشهور به آیروس ملودی، متولد سال ۱۳۶۹ در اقلید فارس است. او پس از ازدواج، به مدت چهار سال در شهر بابل زندگی و سپس به ساری نقل‌مکان کرده است. سایت یک ادمین را مدیریت می کند و این سایت در زمینه های ورزشی کار می کند.

در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. او در ۱۹سالگی وارد تیم ملی پرتاب وزنه جوانان بلاروس شد و در سال ۲۰۰۵ توانست نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه باشگاه‌های اروپا شود. تاتیانا سال ۱۳۸۶ با پیمان رجبی ازدواج کرد و پس از کسب تابعیت ایرانی به لیلا رجبی تغییر نام داد. لیلا رجبی در سال ۲۰۰۹ در بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا مدال طلا را برای کشور ایران کسب کرد. آزیتا که لیسانس روان‌شناسی و فوق‌لیسانس مشاوره دارد، در دی‌ماه ۱۳۸۷ پس از فوت مادرش، تصمیم می‌گیرد تا دستورپخت‌های او را در بلاگ خود منتشر کند.

البته مدتی است که خبرهایی از جدایی این زوج بیان شده است که هنوز هیچ یک از آنان این اخبار را تایید نکرده اند. شیما کاتوزیان متولد سال 1367 است که در زمینه‌های مختلفی مانند مهمانداری و نویسندگی فعالیت داشته است. او علاوه بر بیان مسائل روز دنیا، توانسته است با تولید محتواهای جذاب آموزش میکاپ توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. سوگل شاکری جزو محبوب‌ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام است که در حوزه سبک زندگی فعالیت می‌کند. پویان مختاری نیز کسی است که خیلی زود فعالیت خود را در زمینه سایت‌ های شرط بندی آغاز کرد و با جدیت تمام به این موضوع می پردازد. به همین خاطر است که او همواره سعی می‌ کند با پرداختن به موضوعات مختلف توجه کاربران را به خود جلب کرده و تعداد فالووران خود را افزایش دهد.

به طور مثال محمد امین کریم پور یکی از معروف ترین بلاگرهایی می باشد که در زمینه طنز کار می کند و در حال حاضر 5 میلیون فالور دارد. گفته می شود که او برای هر تبلیغی که در صفحه خود منتشر می کند ده میلیون تومان دریافت می کند. همچنین به طور ماهانه صافی حدود 100 میلیون تومان درآمد کسب می کند. الناز گلرخ را باید یکی از جنجالی‌ترین بیوتی بلاگر های ایرانی دانست. او که از دانشگاه علامه امینی تهران مدرک گرافیک گرفته، در حال حاضر در دبی زندگی می‌کند.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

اینفلوئنسرها خدمات یا محصولات شما را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می‌گذارند و از طریق تبلیغات در اینستاگرام کمک زیادی به فروش و برندینگ شما خواهند کرد. معمولا بلاگرها و اینفلوئنسرها مخاطبان بسیاری در فضای مجازی دارند که تحت تاثیر تمامی اقدامات آنها قرار می‌گیرند. در این شرایط، برندها از محبوبیت این افراد استفاده می‌کنند تا محصول یا خدمات خود را تبلیغ کرده و مشتریان بیشتری پیدا کنند. به‌طور خلاصه، تبلیغات اینفلوئنسری در اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات در سوشال مدیا است که به‌صورت انتشار تبلیغ توسط اینفلوئنسر انجام می‌شود.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
معروفترین بلاگرها در هر شهر