ابزارهای سئو چگونه انجام دهیم
آموزش سئو به همراه 5 تا از بهترین ابزارهای سئو
این ابزار اطلاعاتی از جمله میزان بازدید رقبا، کلمات پر ترافیک، میزان محبوبیت سایت و کانالهای پر ترافیک سایت به ما میدهد. البته ممکن است درصد کمی از اطلاعاتی که این ابزارها راجع به رقبا به ما ارائه میدهند خطا باشد، اما حدود کلی این دادهها دستتان میآید. بخشی از اطلاعاتی که این کاربر در اختیار ما قرار میدهد عبارت است از میزان Impression، Click، نرخ کلیک و پوزیشن یا همان رتبه صفحات سایتمان. هزاران ابزار سئو رایگان از جملهAnswer the Public و Ubersuggest و Google Analtyics وجود دارند. البته در نسخه های رایگان شان برخی از امکانات را ارائه می دهند اما اگر بخواهید به تمامی امکانات این ابزارها دسترسی پیدا کنید باید اشتراک پولی آنها را داشته باشید.
در واقع کلمه کلیدی باید در محتوایی که ایجاد می کنید، تگ ها H1 تا H6 ، متا تگ ها، اسکیما، آلت تصاویر و … مورد استفاده قرار بگیرد. به این منظور باید برای کلمات کلیدی که برای آن تولید محتوا می کنید اهمیت ویژه ای قائل شوید و با تدوین یک استراتژی سئو داخلی محتوای خود را بهینه سازی کنید. به بیان دیگر هر عنصر بصری که کاربر در یک وبسایت با آن مواجه میشود و با آن در ارتباط است در دسته UI Design قرار دارد. برای جواب دادن به این سؤال بهتر است که خود را به جای گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر بگذارید. این به این معنی است که این سایت ترافیک بسیار زیادی را به دست آورده است.
Keywordtool یک ابزار رایگان و به درد بخور برای تحقیق کلمات کلیدی است. با درج کلمه کلیدی مورد نظرتان در این ابزار، به شما یک لیست از کلمات کلیدی مرتبط با آن را میدهد. این ابزار یک نسخه رایگان دارد که اطلاعات آن محدود است و همچنین یک نسخه پولی. کاری که گوگل آنالیتیکس انجام میدهد این است که به ما اطلاعاتی از نحوه رفتار و میزان رضایت کاربران از سایت میدهد تا در نهایت بتوانیم با تحلیل آن دادهها سایتمان را بهبود داده و سئوی آن را افزایش دهیم. XML Sitemaps یک نقشه سایت برای شما ایجاد می کند که می توانید آن را به گوگل سرچ کنسول ارسال کنید. نقشه سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا وب سایت شما را بخزند، اما ممکن است برای مشاغل کوچک یا مبتدیان سئو بسیار فنی باشد.
مثلاً در بعضی از وب سایتها وقتی که بخواهیم تغییرات به وجود آمده در درون صفحه را بدون ریلود کردن مشاهده کنیم از Ajax استفاده میکنیم. زبان PHP یک زبان اسکریپت نویسی متن باز Open-Source سمت سرور است که برای به وجود آوردن صفحات وب پویا که با دیتابیس کار میکنند طراحی و تولید شده است. زبان PHP در توسعه اپلیکیشن های موبایلی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. زمانی که به یک تصویر لینک داده شود موتورهای جستجوی نظیر گوگل از تگ Alt تصویر به عنوان انکر تکست استفاده میکنند. به این صورت که متن یک لینک باید تطابق کامل با کلید واژه صفحه ای که به آن لیک داده میشود داشته باشد و موضوع آن را منعکس کند. به عنوان مثال لینکی با عنوان سئو به صفحهای با همین موضوع داده میشود.
به این صورت که آنها بعد از مراجعه به وب سایتتان بتوانند به وسیله محتوایی که درون صفحات وب سایت شما وجود دارد مشکلات خود را حل کنند و یا از آنها کمک بگیرند. شما میتوانید از محتوای غنی و با کیفیت به جای سخنرانی کردن در مورد محصولات و خدماتی که در سایت خود به کاربران و بازدیدکنندگان ارائه میدهید استفاده نمایید. در حوزه بازاریابی دیجیتال صفحه فرود یا Landing Page به صفحهای گفته میشود که به صورت اختصاصی برای تبلیغات و بازاریابی ساخته میشود. در واقع این صفحات در یک وب سایت، صفحه هایی هستند که کاربران و بازدیدکنندگان بعد از اینکه بر روی لینک موجود در تبلیغات گوگل، اینستاگرام، ایمیل، توییتر، یوتیوب و… کلیک میکنند وارد آن میشوند. یک اصطلاح استعارهای است که از آن برای توضیح دادن اینکه چرا بیشتر وب سایتهایی که به تازگی کار خود را آغاز کردهاند رتبههای پایینتری نسبت به وبسایتهای قدیمیتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو به دست میآورند.
ولی مهمترین دلیل استفاده از ابزار سئو را می توان آنالیز سایت خود و همینطور آنالیز سایت رقبا، به دست آوردن اطلاعات دقیق و همینطور داشتن آمار و گزارش دانست. گزارش سئو به شما کمک میکند تا مشکلات فنی وبسایت خود را شناسایی و برطرف کنید. با تحلیل دادههای گزارش سئو، میتوانید محتوای باکیفیتتری تولید کنید که مورد علاقهی کاربران باشد. کمی بررسی شما را متقاعد خواهد ساخت که رعایت اصول سئو و استانداردهای مد نظر موتورهای جستجو، میتواند همزمان با بهبود سئو سایت، رضایت خوانندگان و کاربران شما را نیز افزایش دهد. با توجه به لیستی که از موضوعات مهم حوزه فعالیت و کلمات کلیدی آماده کرده اید، شروع به تولید محتوا در صفحات مرتبط کنید. کلمات کلیدی وموضوعاتی که در دسته خدمات یا محصولات هستند، مجزا از کلمات کلیدی مرتبط با مقالات باید در نظر گرفته شود تا کاربر به صفحه درستی دست پیدا کند.
این زبان موجب میشود تا عکسها و محتوای موجود در فضای اینترنت با شکلهای مختلف و گوناگونی در مرورگر شما قابل مشاهده باشند. HTTP یا Hyper Text Transfer Protocol همان بستری است که هر کسی برای راه اندازی وب سایت خود باید سایت خود را بر روی آن باز کند. http برای دریافت و ارسال اطلاعات مورد استفاده قرار میگیرد. در حقیقت این پروتکل برای انتقال اطلاعات بین کلاینت و سرور مورد استفاده قرار میگیرد. به متن لینکهای گفته میشود که در آن از یک عبارت عمومی و یا یک کلمه استفاده شده باشد. به عنوان مثال لینکی که تحت عنوان (اینجا را کلیک کنید) در وبسایت ها دیده میشود از جمله این گونه انکر تکست ها میباشد.
در طول سال گوگل چندین بار بروزرسانی می شود و در اکثر مواقع سایتهایی با افت رتبه مواجه می شوند. اما در صورتی که فرایند سئو سایتمان با قوانین گوگل مغایرت نداشته باشد، نیازی به نگرانی نیست. اکنون که با راهکارهای افزایش سئو سایت آشنا شدید، داشتن چک لیست زیر فرایند سئو را آسان تر می کند. برای سفارش افزایش سئو سایت و دریافت مشاوره رایگان در خصوص خدمات سئو سایت خود، همین حالا تماس بگیرید. اما آیا تمامی محتواهای سایت نیاز به بروزرسانی دارند؟ قطعا خیر؛ برای اینکه محتوای کاندید برای بروزرسانی را پیدا کنید، کافیست به سرچ کنسول سایتتان مراجعه کنید.
هدف از آنالیز سایت، بهبود عملکرد وبسایت از طریق شناسایی نقاط قوت و ضعف آن است. این کار به شما کمک میکند تا وبسایت خود را بهینهسازی کنید و به اهدافی مانند افزایش ترافیک، بهبود تجربه کاربری و افزایش نرخ تبدیل دست یابید. برای اینکه بدانیم آنالیز سئو سایت چیست و چه کمکی به ما می کند باید بگوییم، بررسی سئو سایت باعث می شود تا شما وضعیت فعلی خود را درک کرده و با بهبود سئو داخلی و خارجی، آینده بهتری را برای وبسایتتان رقم بزنید. این بررسی نشان میدهد که در حال حاضر سئوی شما در چه وضعیتی است، چگونه میتوانید آن را بهبود بخشید و چه اقداماتی برای کسب رتبههای بهتر در موتورهای جستجو لازم است. عبارت Zombie Pages یا صفحات زامبی بیشتر به صفحاتی از یک وب سایت گفته میشود که نه زندهاند نه مرده. به بیان دیگر این صفحات محتوای جالبی ندارند و به طور کلی کاربران را به خود جذب نمیکنند.
حالا که با مراحل یادگیری سئو و آموزش سئو آشنا شدیم، بیایید نگاهی دقیق تر به ابزارهای سئو داشته باشیم. استفاده درست از این ابزارها می تواند کار شما را در زمینه سئو خیلی راحت تر کند. موضوع سایت می تواند هر چیزی باشد که به آن علاقه دارید، از آشپزی گرفته تا بررسی فیلم، یا حتی یک وبلاگ شخصی. مهم این است که این پروژه برای شما جذاب باشد تا انگیزه کافی برای ادامه کار داشته باشید. وقتی سایت خود را راه انداختید، شروع به پیاده سازی تکنیک های سئو کنید.
این ابزار سئو ترافیک جستجوی شما را با به روزرسانی های شناخته شده Google مرتبط میکند. چرا این ابزار مفید است؟ خوب اگر متوجه شدید که رتبه بندی شما هنگام به روزرسانی بزرگ گوگل کاهش یافته است، میتوانید بفهمید که چه مشکلی پیش آمده است و آن را برطرف کنید. CanIRank یک ابزار فوق العاده دقیق سئو برای تعیین دشواری کلمه کلیدی است. برخلاف اکثر ابزارهای رایگان سئو، این ابزار به شما توصیه های عمومی همانند اینکه آیا این کلمه کلیدی واقعا رقابتی است یا این کلمه کلیدی رقابت کمی دارد، نمی دهد. در عوض به شما می گوید که آیا می توانید در نتایج جستجو برای آن کلمه کلیدی رتبه بگیرید یا نه.
این آمار نشاندهنده آن است که کاربران اینترنت از کامپیوترهای سنتی دسکتاپ به دستگاههای موبایلی مهاجرت کردهاند. تصاویر سایت نهتنها کمک میکند افراد صفحههای سایت را از بخش نتایج تصویری جستوجو پیدا کنند، بلکه محتوای صفحههای متنمحور شما را هم ارتقا میدهند. برای اینکه لینکسازی را بهخوبی انجام دهید، باید لینکهای مرتبط را در جای مناسب و با انکرتکست مناسب (حاوی کلمهٔ کلیدی و توصیفکنندهٔ صفحهٔ مقصد) قرار دهید. لینکهای داخلی مثل یک میزبان خوب، رباتهای گوگل و کاربران را به بخشهای مختلف سایت راهنمایی میکنند. اگر نمیتوانید و به یک محتوای جدید نیاز دارد، پست بلاگ مرتبط با آن تهیه کنید.
بهینهسازی موتور جستجو (SEO) فرآیندی حیاتی برای افزایش ترافیک ارگانیک به وبسایتها در فضای رقابتی اینترنت است. برای اینکه بدانیم آنالیز سئو چیست، باید گفت که به عنوان فرآیند اصلی، شامل ارزیابی دقیق و جامع وبسایت با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف در عملکرد آن در نتایج موتورهای جستجو (SERPs) میباشد. این ارزیابی ابعاد مختلفی از جمله بهینهسازی محتوا، ساختار فنی وبسایت، و کیفیت بک لینکها را در بر میگیرد. در ادامه، به معرفی برخی از مهمترین ابزارهای آنالیز سئو که به شما در این مسیر یاری میرسانند، خواهیم پرداخت. درست است که انتخاب یک کلید واژه رقابتی در سئو سایت و یا یک صفحه خاص از یک وبسایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ اما امکان دارد اجرا کردن فرایند سئو هفتهها یا ماهها طول بکشد تا به نتیجه دلخواه شما برسد.
به این صورت که این الگوریتم مدیران وب سایت را مجبور کرد تا به کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت بدهند. تفسیر سمت کاربر یا Client-Side Rendering به تفسیر اطلاعات و تبدیل فایلهای html به اطلاعات قابل مشاهده توسط کاربران در مرورگر گفته میشود. در این زمان هنگامی که شما وارد یک وب سایت میشوید و از آن بازدید میکنید مرورگر شما فایلهای html را از سرور دریافت کرده و خودش آنها را به محتواهایی که برای شما قابل مشاهده باشند تبدیل میکند. به بیان دیگر زبان css زبانی برای توصیف کردن شیوه ارائه صفحات یک وب سایت است. این در حالی است که در Web 1.0 تولید محتوا کاری سادهتر و محدودتر محسوب میشد.
نرخ تبدیل به درصدی از کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت شما گفته میشود که عمل مورد انتظار شما را انجام دادهاند. به عنوان مثال اگر ملاک تبدیل مد نظر شما خرید یک بسته آموزشی باشد و از مجموع ۱۰۰ کاربری که وارد وبسایت شما شدهاند ۱۰ نفر از آنها این بسته آموزشی را خریداری کنند، نرخ تبدیل برای شما ۱۰ درصد خواهد بود. نرخ تبدیل Conversion Rate هنگامی رخ میدهد که یک کاربر عمل مورد نظر شما را انجام دهد. به بیان دیگر زمانی که یک کاربر به یک متقاضی تبدیل میشود، تبدیل اتفاق میافتد. انتظاراتی که شما از بازدید کنندگان و کاربران وب سایت خود دارید با توجه به نوع وبسایت شما و نوع فعالیتتان در سایت میتواند متفاوت باشد.
گوگل به طور فزایندهای بر تجربه کاربر به عنوان یک عامل رتبهبندی تمرکز میکند و نشان داده شده است که بهبود عواملی مانند زمان بارگذاری صفحه میتواند تأثیر مثبتی بر رتبهبندی موتور جستجوی شما داشته باشد. Check My Links یک افزونه گوگل کروم و یکی از بهترین ابزارهای سئو سایت است که میتوانید از آن برای اطمینان از کارکرد لینکهای خود در صفحات وب داخلی یا خارجی استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر بخواهید عبارتی را در ویکیپدیا جستجو کنید، «لینک من» را بررسی کنید میتواند به شما بگوید تعداد لینکهای آن صفحه ویکیپدیا در مجموع چقدر است و چه تعداد از آن لینکها شکسته شدهاند. گوگل آنالیتیکس یکی دیگر از ابزارهای رایگان سئو است که توسط گوگل معرفی شده و جهت بهینهسازی سایت مورد استفاده قرار میگیرند. در این سایت، شما میتوانید اطلاعات دقیق و کامل در مورد رفتار و عملکرد بازدیدکنندگان و کاربران مختلف سایت خود را، کسب کنید. برای آشنایی با گوگل آنالیتیکس می توانید مقاله گوگل آنالیتیکس چیست را بخوانید.
بعد از ایجاد محتوا باید به صفحه لینک دهی کنید تا محتوا مورد توجه گوگل قرار گیرد. برای لینک دهی بهتر است از یک سایت معتبر که مخاطبان فعالی دارد مانند انجمن ها استفاده کنید و لینک محتوای ایجاد شده را در دید کاربران قرار دهید تا علاوه بر افزایش ورودی، گوگل به محتوای شما توجه کند. محتوا علاوه بر تولید و انتشار نیازمند روشهایی است که از طریق آن به کاربران بیشتری معرفی شود. اینجاست که علاوه بر سئو، دیگر کانالهای بازاریابی مثل بازاریابی در شبکههای اجتماعی و ایمیل مارکتینگ میتوانند در بهبود عملکرد محتوا موثر واقع شوند. به همین دلیل است که اقدامات سئوی فنی نیاز به صرف زمان بیشتری دارند و بهنوعی مکمل تلاشهای سئوی داخلی هستند. در بخش انواع سئو یاد گرفتیم که سئوی فنی تمامی اقداماتی را شامل میشود که به خزش و نمایهگذاری بهتر وبسایت کمک میکنند.
یا برای تقویت اعتبار سایت، نیاز داریم بودجه بیشتری برای بخش سئو خارجی در نظر بگیریم. به طور خلاصه، گزارش سئو یک ابزار قدرتمند برای اندازهگیری، تحلیل و بهبود عملکرد سئوی وبسایت است. با استفاده از این گزارش، میتوانید تصمیمات بهتری بگیرید، به اهداف خود نزدیکتر شوید و در نهایت، موفقیت کسبوکار خود را تضمین کنید. آشنایی با SEO و فلسفه آن، چیزی نیست که مختص برنامهنویسان و طراحان سایت باشد. خصوصاً با توجه به توسعهی الگوریتمهای جستجو و هوشمندتر شدن موتورهای جستجو، عملاً همهی کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در وبسایت یک کسب و کار نقش ایفا میکنند، لازم است با اصول و مبانی و منطق سئو آشنا باشند.
این ابزار خدمات رایگان زیادی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که به وسیله آن میتوانند اطلاعات مناسبی را در مورد وب سایت و یا حتی افرادی که از آن بازدید میکنند کسب کنند. نکتهای که در این مورد باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که رنکینگ و رتبه بندی وب سایتها در صفحات نتایج جستجو در واقع ترتیب نمایش محتویات ایندکس شده در این صفحات است. این فهرست از مرتبطترین نتایج آغاز میشود و به نامرتبترین نتایج خاتمه مییابد. زمانی که یک کاربر از جایی غیر از دامنه وب سایت شما، به آن دسترسی داشته باشد یک بازدید یا Visit برای وب سایت شما ثبت میشود. هنگامی که موتورهای جستجو با این نوع ریدایرکت مواجه میشوند رتبههای صفحههای قدیمی که اکنون حذف شدهاند را به صفحه جدید منتقل میکنند. به بیان دیگر با این کار صفحات وب سایت شما با افت رتبه یا کاهش نرخ ترافیک مواجه نمیشوند.
به قسمت های ویژه ای از اطلاعات صفحات که به منظور پاسخ سریع به سوال کاربر، در نتایج جستجو نمایش داده می شود، فیچر اسنیپت گفته می شود. در صورتی که از Featured Snippets در صفحات خود استفاده کنید، احتمال نمایش داده شدن فیچر اسنیپت از سایت شما تا نتیجه پنج جستجو نیز وجود دارد. ریسپانسیو بودن و سازگار بودن وبسایت با هر صفحه نمایش موبایل، جز فاکتورهای بالا بردن رتبه در گوگل است. اگر به سئو سایتتان اهمیت می دهید، نباید هیچ خطایی در رابطه با موبایل فرندلی بودن در سایتتان وجود داشته باشد. اینگونه شما می توانید مهم ترین صفحات خود را به موتور جستجو معرفی کنید.
اگر کسبوکاری محلی دارید، باید روی لوکال سئو سرمایهگذاری ویژهای کنید! لوکال سئو نوعی رویکرد است که به شما کمک میکند در نتایج جستوجوی محلی ظاهر شوید. حالا اگر صفحهای از سایت شما به بهبود از نظر سئو نیاز داشت، میتوانید از صفحههایی با اعتبار بالا به آن لینک دهید؛ البته بهشرطی که قوانین لینکدهی را رعایت کنید. اگر میخواهید در لینکسازی یک درجه فراتر بروید، از آن بهصورت استراتژیک استفاده کنید. وقتی به یک صفحه از سایت خود لینک میدهید، در واقع اعتبار آن را در نظر گوگل افزایش میدهید.
موتورهای جستجو مانند گوگل نتایج بدست آمده را طبق الگوریتمهای خاصی در یک لیست قرار میدهند. امروزه موتورهای جستجوگر بسیار زیادی مانند یاهو، بینگ و گوگل وجود دارند که شناخته شدهترین آنها گوگل است. Webmaster به فردی گفته میشود که وظیفه نگهداری و ساخت یک یا چند وب سایت را برعهده دارد. به بیان سادهتر وبمستر به فردی گفته میشود که کار و وظیفه اصلی او توسعه وب سایت، طراحی و مدیریت آن است. از اوایل سال ۱۹۹۰ میلادی موتورهای جستجو فعالیت خود را در بستر اینترنت شروع کردند. بعضی از محبوبترین موتورهای جستجو در آن زمان شامل Yahoo ،Infoseek ،Altavista بودند.
در صورتی که کاربر بتواند از قسمت های مختلف سایت شما به آسانی استفاده کند، تاثیر مثبتی بر تجربه کاربری و سئو سایت می گذارد. کوتاه کردن مسیر کلیک، یکی از روشهای ساده کردن مسیر دسترسی سایت برای کاربران است. برای مثال در یک سایت فروشگاهی، سبد خرید و پروفایل کاربری قسمتهای پربازدید توسط کاربران هستند. سایت خود را به گونه ای طراحی کنید تا کاربران برای رسیدن به این قسمت ها مسیر کمتری پیش رو داشته باشند. جت سئو در قسمت خطاهای فنی گزارشهای متنوعی درمورد خطاهای سایت و مشکلات احتمالی آن به شما ارائه میکند که با استفاده از آن میتوانید به خوبی بر وضعیت سئوی سایت مسلط باشید.
آنالیز عمیقی که Woorank روی سایت شما انجام میدهد، به شما کمک میکند فرصتهای بینظیری برای ارتقا عملکرد و رتبه سایت خود پیدا کنید. این گزارش مواردی مثل ابتکارات سئویی، سیگنالهای شبکههای اجتماعی و کاربردی بودن فعالیتها را در نظر میگیرد. ابتدا با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید و صفحات سایت را برای این کلمات بهینه کنید. محتوای با کیفیت و مرتبط تولید کنید و به طور منظم آن را به روز نگه دارید. این نوع سئو و بهینه سازی سایت بیشتر جنبه فنی دارد و به ساختار و زیرساخت سایت مربوط می شود.
این بررسی از جنبههای مختلفی استفاده میکند تا به کمک استراتژیهای مناسب از رقبا جلو بزنید. هر سئوکار معظف است که با بهترین ابزار سئو وردپرس؛ ابزار سئو ایرانی؛ ابزار آنالیز سایت و موارد دیگر آشنا باشد. در این مطلب قصد داریم ابزارهای ایرانی و خارجی معروف و کاربردی را معرفی کنیم. در صورتی که صاحب یک کسب و کار و یا وبمستر یک سایت هستید، شغل شما ایجاب میکند که با انواع ابزار سئو، یک آشنایی مختصری داشته باشید. در ادامه این مقاله از گروه تولید محتوای ایران هاست ( ارائه دهندهی خدمات خرید اکانت گوگل ادز ) به معرفی ابزارهای ضروری خواهیم پرداخت. در این مطلب با عنوان معرفی ابزارهای سئو، 17مورد از بهترین و ضروریترین ابزارها را به شما معرفی کردیم.
در مرحله بعدی، این ابزار طول کلمات کلیدی را برای شما تحلیل خواهد کرد و اجازه نمیدهد، تا از حد استاندارد آن تجاوز کنید. معمولا آن دسته از ابزارهای سئو که پولی هستند از امکانات بیشتر و کاملتری برخوردار هستند.بنابراین در صورت نیاز اقدام به خرید ابزار سئو SEMrush کنید. این ابزار سئو سایت همانند ahrefss به شما در شناسایی لینک های ورودی و خروجی سئو کمک می کند. با کمک این ابزار بررسی سئو سایت می توانید انکرتکست ها، تعداد و نسبت لینک های فالو و نوفالو ، نحوه لینک سازی داخلی و خارجی سایت را بررسی کنید. باید به صورت همزمان هزاران فاکتور ریزودرشت را در نظر داشته باشید و از هر لحاظ سایت را زیر ذرهبین قرار دهید.
اگر رتبه بندی در موتورهای جستجو مانند Bing و Yandex برای شما مهم است، توجه داشته باشید که آنها نیز سرچ کنسول مخصوص به خود را دارند. Seobility یکی از بهترین ابزار سئو سایت است که میتوان به صورت رایگان از آن استفاده کرد. با استفاده از آن، شما میتوانید سطح انطباق وب سایت خود را با دستورالعملهای سئو امروزی آزمایش کنید. به سادگی با وارد کردن URL خود، سایت شما تجزیه و تحلیل میشود و نکاتی در مورد اینکه چگونه میتوانید وب سایت خود را بهتر بهینه کنید دریافت خواهید کرد. برای این منظور، سئو24 در کنار مفاهیم پایهای و اصولی سئو، به تکنیکهای حرفهای و موضوعات پیشرفته نیز میپردازد.
هرچقدر صفحات سایت شما با کلمات کلیدی بیشتری به صفحات فرعی متصل شود، موتور جستجو متوجه ارتباط صفحه اصلی با دیگر صفحات خواهد شد. ابزارهای کاربردی سئو به شما کمک میکنند تا بفهمید کدام بخش از فعالیتهای سئو شما خوب کار میکند و کدام قسمتها نیاز به اصلاحاتی دارند. همچنین میتوانید خودتان را با رقبایتان مقایسه کنید و فرصتهایی را که برای ارتقا رتبه در اختیارتان قرار دارد، پیدا کنید. همچنین میتوانید عملکرد سایتتان در جستجوهایی که از مناطق مختلف دنیا با دستگاههای مختلف انجام میشود را بسنجید. این موضوع وقتی مهمتر میشود که شما به عنوان یک وبمستر کار سئوی چندین سایت را همزمان انجام میدهید، یک ابزار سئو در چنین شرایطی کمک زیادی در استفاده از وقت و انرژی و گرفتن نتایج درست به شما میکند. اکنون زمان آن رسیده است که بررسی وب سایت خود را شروع کنید و آن مشکلات فنی، داخلی یا خارجی را حل کنید که میتواند بر رتبهبندی شما تأثیر منفی بگذارد.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/